Huawei
Самртфони, Таблети и други смарт технологии
Самртфони, Таблети и други смарт технологии
При споменаването на марката Huawei повечето хора асоциират марката с най-новите висококачествени технологични продукти. Всъщност, марката Huawei измина дълъг път от създаването си до настоящия момент. В рамките на кратката си 33-годишна история, днес Huawei е голям производител, конкуриращ се наравно с водещи компании като Apple и Samsung.
Huawei P серията, предшествана по-рано от Ascend P, постави началото на мобилните телефони от висок клас, които компанията включи в своето портфолио.
Huawei P30, представен от компанията през март 2019 г. предлага иновативен начин на заснемане, благодарение на подобрена оптична технология, както и AI технология за стабилизиране на изображението. Компанията презентира също променения метод за разпознаване на цветове – от RGB към RYB, което увеличава чувствителността на устройството към светлина и по този начин позволява получаване на ясен образ при условия на много ниско осветление.
Друг популярен модел, показващ иновативната насоченост и развитие на компанията е Huawei P40. Освен подобрения си дизайн, той идва с ултра широка камера, висока резолюция и бърз обектив, които допринасят за високото качество на изображенията при различни условия, включително такива със слаба осветеност или висок контраст.
Huawei е компания, основана през 1987 г. в Шенжен, Китай от предприемачът и инженер Рен Женгфей. Първоначално целите на компанията били насочени към производство на суичове и предоставяне на консултантски и оперативни услуги на повечето предприятия в Китай. Вследствие широката глобализация и разрастването на технологичния сектор, ръководството на Huawei се насочва към изграждането на телекомуникационни мрежи и различни комуникационни устройства, като разширява предлагането си и извън границите на Китай.
Ключов момент в развитието на Huawei в сферата на технологиите е отбелязан през 2001 година, благодарение на скокът на чуждестранните продажби и пробива на компанията на световните пазари. 2012 година също остава в историята на Huawei, тъй като компанията успява да надмине Ericsson по нетна печалба, ставайки световен лидер в производството на техническо оборудване.
Към днешна дата, продуктите и технологичните решения на Huawei са внедрени в над 170 страни и обслужват повече от една трета от световното население. Компанията успява да постигне толкова много като разчита на своята политика, обърната към потребностите на клиента, оставяйки на заден план тези на ръководството и самата компанията. Иновативният подход гарантира бързо нарастващо доверие в марката и води до сигурна възвращаемост на инвестициите. Huawei остава третият най-голям световен производител на рутери, суичове и друго телекомуникационно оборудване, а марката сравнително скоро се присъедини и към надпреварата за свръхконкурентен смартфон.
През последните години смартфоните на Huawei демонстрират впечатляващ дизайн, както и внедряват редица иновации.